Procedura zamówienia

zamówienia próbne

Podstawą zamówienia produktów ze strony Szumigłówka.eu jest wysłanie wiadomości w której będą podane
- dane kontaktowe zamawiającego
- rodzaj produktu,
- dokładna ilosć sztuk
- rodzaj papieru, kartonu, nr tekstu lub wierszyka, krój czcionki, rodzaj ozdoby

Próbki

Próbne zaproszenia i/lub dodatki wysyłamy w ilości do 3 sztuk w całkowitej cenie 8 zł ( w cenę wliczone są koszty wysyłki).
Tekst jest przykładowy i zawiera losowe dane.
W przypadku zaproszeń ze zdjęciem, zdjęcie wbierane jest losowo - nie ma możliwości
użycia indywidualnego zdjęcia przy próbnym zaproszeniu. Lista Gości jest wykorzystywana w zaproszeniach w takiej formie,
w jakiej otrzymamy ją od Państwa – nie ingerujemy w jej treść oraz błędy.
Przygotowanie i akceptacja projektu
Po otrzymaniu od Państwa zamówienia
Grafik przedstawia projekt w terminie do 2 dni roboczych.
Do projektu można bezpłatnie zgłaszać poprawki i modyfikacje.
Prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności danych, błędów w treści, literówek.
PO AKCEPTACJI PROJEKTU nie ma możliwości wprowadzania zmian w treści,
personalizacji, rodzaju i koloru papieru oraz elementach ozdobnych (tasiemka, cyrkonia) itp.
Wydruki wykonujemy wg zaakceptowanego projektu.
Akceptacja projektu jest równoznaczna z tym, że chcieliby Państwo otrzymać zaproszenia w takiej formie w jakiej przedstawione w projekcie.

Nr rachunku bankowego
17 1090 2138 0000 0001 2126 6172


W tytule przelewu prosimy wpisać Imię i Nazwisko Zamawiającego, oraz za co jest wpłata

Termin realizacji zamówienia, czyli do daty wysyłki do
7 dni roboczych od momentu jednoznacznego zaakceptowania projektu.

Poniższe koszty wysyłki zawierają koszt pakowania, przygotowania paczki oraz
przedpłata na konto: 8 zł
za pobraniem: 30 zł
wysyłka próbnych zaproszeń do 3 szt: 8 zł
Podane ceny są cenami brutto.
Paczki wysyłane są kurierem.
Próbne zaproszenia jak i zawieszki na wódkę wysyłane są listami priorytetowymi Pocztą Polską.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską oraz Pocztę Polską. W przypadku niedostarczenia przesyłki, w imieniu Zamawiającego składana jest reklamacja w firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej. Jeżeli paczka dotrze do Państwa z naruszonym / zniszczonym opakowaniem należy spisać z kurierem protokół szkody w momencie odbierania przesyłki.

W przpadku zamówień spoza naszej standardowej oferty okres realizacji moze się nieznacznie wydłużyć
Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Reklamacje przyjmujemy w terminie do 7 dni roboczych od momentu dostarczenie do Zamawiającego przesyłki.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 3 dni roboczych.
Reklamacji nie podlegają:
- treść zaproszeń (jeśli jest zgodna z zaakceptowanym projektem)
- wielkość czcionki (jeśli jest zgodna z zaakceptowanym projektem, wszelkie wątpliwości należy zgłaszać przed zaakceptowaniem projektu)
- odcień koloru nadruku, papierów ozdobnych (wszelkie minimalne różnice mogą wynikać z ustawień monitora)
- gramatura papieru i rozmiar zaproszenia (które są podana przy każdej kolekcji)
- uszkodzenia podczas transportu (jeżeli paczka ma naruszone opakowanie, a Zamawiający nie spisał protokołu szkody w momencie odbierania przesyłki.
- zaproszenia i dodatki wykonane na specjalne zamówienie Klienta ( inny kolor nadruku niż w dostepnych opcjach, inny nadruk wzorka, wykorzystanie innego papieru, tasiemki itp.)
W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłki, ponownego wydruku i wykonania pokrywa wykonawca

- Zwrot towaru nie jest możliwy ze względu na indywidualny charakter zamówienia.
- Wydruk reklamowanych produktów wykonywany jest wg pierwotnie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu
- i nie ma możliwości zmian treści, papieru, koloru tasiemki itp.
- Szumigłówka zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień w przypadku błędów w procesie złożenia zamówienia przez Zamawiającego,
nie dostosowanie sie do standardów firmy oraz gdy zamówienia będą wzbudzać wątpliwości,
- czy Zamawiajcy przestrzega regulaminu lub w przypadku wątpliwości wiarygodności Zamawiającego